Zespół ds. procedur kontroli zarządczej, zwany dalej Zespołem projektującym, w składzie:
Natalia Lipowska – Zespół Budżetowania, Kontrolingu i Analiz,
Elżbieta Bankowicz – Dział Spraw Osobowych,
Beata Mokrzycka – Kierownik Działu Organizacji,
Mariusz Kusion – Dział Organizacji,
Monika Bińczycka – Biuro Rektora;
Zespół konsultantów ds. wdrożenia procedur kontroli zarządczej, zwany dalej Zespołem konsultantów, w składzie:
Rektor,
Prorektorzy,
Kanclerz,
Kwestor,
Dziekani Wydziałów,
Dyrektorzy i Kierownicy jednostek pozawydziałowych, międzywydziałowych i wspólnych,
Audytor wewnętrzny.
Zadania Zespołu projektującego
Sporządzanie projektów procedur kontroli zarządczej, instrukcji, wytycznych i innych aktów prawnych niezbędnych do funkcjonowania procedur kontroli zarządczej;
Opracowanie zbioru dokumentacji kontroli zarządczej;
Prowadzenie niezbędnych szkoleń w zakresie wdrożonych procedur i aktów prawnych;
Koordynowanie procesu samooceny i oceny kontroli zarządczej;
Przygotowywanie niezbędnych dokumentów do oświadczenia Rektora o stanie kontroli zarządczej.
Zadania Zespołu konsultantów
Do zadań Zespołu konsultantów należy zgłaszanie wniosków, konsultowanie i korygowanie projektów aktów prawnych i procedur opracowanych przez Zespół projektujący.
Każdy członek Zespołu konsultantów jest odpowiedzialny za koordynację wdrożenia procedur w jednostkach mu podlegających oraz składa oświadczenie tzw. cząstkowe o stanie kontroli zarządczej w obszarze mu podległym.